Informace - jak nakupovat - odeslání a vrácení - ochrana údajů
Jak nakupovat
Každý návštěvník našeho obchodu má možnost využívat Návštěvnický košík. Ten umožňuje dávat položky do košíku. V případě že nový nebo nepřihlášený zákazník opustí obchod, bude obsah košíku automaticky vyprázdněn.
Každý přihlášený zákazník má k dispozici Zákaznický košík, který umožňuje přidávat zboží až do ukončení objednávky.
Formulář vyplníte pouze jednou při přihlášení, pro další objednávky jsou Vaše údaje vyplněny automaticky.
Objednávání
Nabízíme Vám možnost nákupu z domova non stop.Objednávat si můžete jednoduše pomocí nákupního košíku, e-mailem nebo telefonicky.
Potvrzení objednávky
Přijetí objednávky Vám bude do 1 pracovního dne potvrzeno.Rovněž Vám bude podána zpráva o odeslání.
Zrušení objednávky
Každou objednávku lze do 24 hodin zrušit.
Expediční náklady
Objednané zboží Vám bude zasláno Českou poštou na dobírku , poštovné činí 150 kč u objednávky nad 2999 kč je zdarma. Doprava na Slovensko činí 250 Kč. Dobírkový poplatek činí 50 kč , platba předem na účet 0 kč
Při zasílání servisovaných dílů například výměna ojnice, oprava válce, servis zadních tlumičů je poštovné vždy účtváno 150 kč.
Při zasílání předních tlumičů je poštovné účtováno 350 kč.
Expediční doba
Expediční doba je 1 až 3 pracovní dny, neníli uvedeno jinak.V případě, že některé zboží nebude skladem,budeme Vás neprodleně informovat.
Slevy, akce
Slevy a akce se nesčítají platí pouze vždy nejnižší cena, slevy a akce platí pouze pro nákup na eshopu.
Výměna zboží
V případě nevhodného zboží vám nepoužité zboží vyměníme za jiné.Zboží stačí zaslat zpět na naši adresu ( ne na dobírku). Náklady spojené s výměnou hradí kupující.
Vrácení zboží
U nás nepodstupujete žádné riziko, veškeré zakoupené zboží můžete ze zákona §1829 OZ ( zákon č. 89/2012 Sb. ) vrátit zpět do 14-ti dnů ode dne převzetí zásilky.
Postup
- informujte nás předem
- zboží nám zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku)
- zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení či poškození.
- v případě splnění všech podmínek vám budou peníze za zboží a dopravu zaslány složenkou na adresu, nebo na účet.
Reklamace a záruka
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti v souladu s platnými zákony.Kupující zboží po převzetí prohlédne tak, aby zjistil jeho případné vady.V případě jejich zjištění okamžitě informuje prodávajícího. .
Na veškeré zboží se vztahuje zákonem stanovená záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na
- poškození vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním
Postup při reklamaci
- o reklamaci nás informujte
- zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu (ne na dobírku)
- uveďte důvod reklamace a popis závady + kontaktní údaje
Reklamace vyřídíme v co nejkratším termínu v souladu s platným právním řádem.
V případě, že věc při převzetí Kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud Kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí Kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud Kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.